SING ME A RAINBOW


don't
be shy
to follow
my
blog


❤HUSNA hasrudin❤
❝welcome to my blog❞

►warning : ini zon senyap◄





April 30, 2014

zaman kanak-kanak

tetiba aku teringat zaman kanak-kanak aku dulu.time tu darjah satu dua gitu laa..zaman tu sume org tga sebok dok cite pasal gula2 hantu ni.. haha..mane taknye,bila makan rase mcm gempak gile sbb lidah akan jadi macam ni-------mane taknye,bila makan rase mcm gempak gile sbb lidah akan jadi macam ni-------


gempak kann??ala2 hantu gitu.thats why org panggil gula2 hantu.hahaha..siape pernah makan rase diri macam awesome gila tahap jemah lpstu show off kat kawan2 sambil ckp 'lidah aku ade warna'.haha




alkisah satu hari ni,aku nak beli gula2 ni kat rumah cik jemah(aku hembus je name) kat sebelah sekolah aku. lps tu aku tnye'ni berape?'dia jwb'satu 15 sen'.omgeeeeeeeeeeeeeee~15 sen tu macam mane??
makcik ni nak troll aku ke ape? lps tu i was decided xnak beli sbb aku xfaham dia cakap ape.nak tanye balik takut kena marah lpstu i pon bla dari situ.aku ade terfikir jugak makcik tu xbagi aku beli ke gula2 tu sbb tu dia buat cerita yg aku xfaham. hehhh

bila dekat sekolah aku nampak seorang kawan aku beli gula2 tu dgn bangganye.lpstu aku terfikir,'macam mane dia bole beli?pandainya dia.aku yg kelas 1st ni pon xpandai dan xtahu 15sen tu ape padahal dia kelas ketiga'.tetibe rase xpuas hati.haha..tu laa..sombong sgt aku ni mase tu.

bila dah 18 tahun ni, baru terfikir zaman kanak2 aku ni boleh dikatakan agak xpandai tahap jemah jugak. hahaha..

itu sahaja untuk post kali ini..sekian wasalam :) adioss

2 comments:

Mya Abdullah said...

wahh..dulu memang trend kan makan gula2 ni..lepas tu jelir lidah kat kawan .hehehe

NEW ENTRY ! PBAKL 2014 

huϟna™ said...

ha a kann..zaman bebudak dulu..hahaha