SING ME A RAINBOW


don't
be shy
to follow
my
blog


❤HUSNA hasrudin❤
❝welcome to my blog❞

►warning : ini zon senyap◄





March 16, 2014

di sebalik tabir..hehe



uhuuu~tetibe teringat balik dalam drama sebabak aku time jwb spm last year.
situasi-situasi tersebut telah berlaku semasa atau selepas selesai menjawab subjek2 berikut :

bm k2 : *dlm hati; pehhh~peribahasa ni aku macam kenal tapi apo diooooooo?!!!!!!
bm k1 : *dlm hati; walauwehhh~karangan wa mengecut la siaaaaaa! klo cikgu aku yg tanda,confirm kene kuasa pahal banyak gila terajang.hehh..cincai boncai laaa




bi : ehh,,dy collapse mase bile ekk??ehh ehhhh ehhhhhhhhhhhhhhhhhh~!!!
bi essay : nak nangis bace essay sendiri sbb buat cerita pasal kehilangan ibu T.T haha
Embedded image permalink

agama : *kawan bincang jawapan dgn aku lepas tu aku dpt tau jawapan yg  aku buat salah.troiii~!

Embedded image permalink


Ya Allah..apelahh nasib aku nanti...

chemist : *mase jawab;dgn yakinnye aku jwb NH3 bile soalan tanye gas ape yg warna coklat sbb time buat revison aku hafal singkatan gas yg warna coklet tu huruf N.(lps habis exam:omgeeeeeeeeee~!Patutnye NO2 laaaa~





fizik : Ya Allah~~~ kenape aku xbace dalam sedalam dalamnya pasal experiment ni~! padahal soalan ni selalu aku jumpe dlm buku kottt...redo redo


add math : nak nangis derr wa jawab soalan ni. padahal time kelas byk kali dah buat soalan ni. mungkin aku byk dosa kott sbb tu pintu hati aku tertutup time tu..astaghfirullah

math mod : kenape aku tak terfikir jawapan dy yg tu~!!!
LK : ehh, kenape mcm xjadi je bentuk pentagon ni??nangisnnagis.(balik dorm terus melalak lagu aku redo sampai makcik cleaner tu perli..kahkah)

TK : ehh.ehhh,ehhhhhhhhhhhhhhhhh~!soalan kipasss~!!!! kenape aku xbace modul yg cikgu tu bagi?? huwaaaaa~!


sejarah : *kertas 3;jeling kwn sebelah,ehh,,nape dia buat cepat sangattt~? aku kene tulis laju2 ni.kesudahnya,aku sendiri xfhm ape yg aku tulis kat kertas tu.tulisan macam cakar atuk dinosour.huhhhhh

Ya Allah..izinkanlah aku untuk mendapat keputusan yang cemerlang..Amiin