SING ME A RAINBOW


don't
be shy
to follow
my
blog


❤HUSNA hasrudin❤
❝welcome to my blog❞

►warning : ini zon senyap◄





March 15, 2014

penantian bakal berakhir (:

currently : meniti hari demi hari menunggu tarikh yg bakal mengumumkan keputusan spm13..fuhh~bile fikir,macam nak terbuang air besaa rasenye..hahaha..aku takut je xdpt terima keputusan yg aku dpt nnt. tapi ibu selalu cakap 'terima jelaa keputusan'..bile dengar ibu cakap mcam tu,rase macam nak menangis.xtau kenape.haha..
aku nak sangat dapat perfect score sebab tu laa satu satunya hadiah yg aku mampu bg untuk ibu dgn ayah..
tapi bila dah dapat,takut riak bongkak pulak..biasalahhh..lumrah manusia yg iman tidaklah seutuh para ulama..ape yg penting sekarang,hanya terus terusan berdoa walaupun keputusan dah keluar nnt dan mengharapkan sesuatu keajaiban berlaku. Tak mungkin??? salah tuu..dengan Allah semua kemungkinan boleh berlaku (:
so SPM leavers 2013, pray for our achievement! solat jangan tinggal. peace! semoga ZEGDE96 mampu memecahkan rekod sekolah untuk SPM13! Amiin... bak kate pengetua yg lepas, SMSJ(saya mahu sentiasa juara) haha..