SING ME A RAINBOW


don't
be shy
to follow
my
blog


❤HUSNA hasrudin❤
❝welcome to my blog❞

►warning : ini zon senyap◄





December 20, 2013

LAST



Hari jumaat merupakan hari penambahan kurnia selain hari yang mustajab untuk berdoa. Jadi, salam jumaat semua! Semoga jumaat kali ini merupakan jumaat yang lebih baik dari jumaat yg telah berlalu.. Setelah sekian lamaaanya menyepi, tetibe teringin nak start balik menaip dalam blog yang tak seberapa nak indah ni. Manelah tau dapat jd blog feyymess ke kann.. Fuhh~tinggi harapan setinggi pelangi yang menghiasi dada langit dan seluas galaksibima sakti.. haha.. Tahun 2013 kian menutup tirainya dan kini meniti tahun berikutnya iaitu 2013. Baaaanyakk sangat kenangan yang tidak boleh dilupakan sepanjang tahun ini lagi2 detik2 berada sekolah..yelaa..mane taknye,,rasenye macam 3/4 tahun 2012 dan 2013 banyak gile spend time kat sekolah... Aii maklumlaa rumah kedua aku asrama..haha..okeh2..xnak ayat klise aku berjela sangat. Tak best. Penat baca and boring.. I know it. Jadi, apa yang nak dikongsikan, GAMBAR JELAA. Tu pon gambar curi. haha... credit to syazwani mahzan. Thanks a lot nek! wa xminta izin lu dulu. sorry.. ahahaha

Permulaan kisah, bermula di SMSJ, fuhhh...memang hobi aku tak lari lagi daripada tidur. Dan sangat tak faham macam mane orang lain boleh tak ngantuk. omgeeee... Ya Allah..kalau laa aku dapat buat macam tu, alangkah bahagianya hidup sebab takkan pernah kene marah dalam kelas sebab asyik tidur. Orang yang sangat sangat sangat dihairanakn HANI ZAHRI. heyy..welcome to facebook la u! pahal kau bole tak ngantok ekk dalam kelas?? Aku masuk2 kelas pagi2 bute dah cari port nak take a nap. hoh! rasenye bukan nap kott tapi a long sleep. haha..okeh,habis cite pasal tidur dekat kelas. konklusinya, please,,dont set your mind untuk tidur dalam kelas jelaa. haha..aku lain sbb ramai pendorong dalam kelas tu. hahahaha..

well,perkara yang palig membanggakan aku is PURNAMA rule the school! HAHA.. tahun kemenangan besar untuk purnama sbb K.O.T menang, event tahunan kott menang dan blaa blaa..senang cakap purnama hebat laa.. HAHAHA.. jangan jeles weyy rumah lain lagi2 kapten rumah suria(AMR FKRI). BOO!well bro,wa bagi lu tengok gambar ni buat kenangan. haha..dan,,ehehehehe..aku sbg naib kapten purnama(oho..belagak) rasa macam tak buat keje. aku rase aku n.p yang plg malas kot.. haha..
xpelaa..dah menang kann..HAHAHA..

eheeeee..jangan jelesss maaa...ni trofi perbarisan kott..aku pinjam untuk bergambar jelaaa..
haha..paling penting,time perbarisan tu aku dok bawa sepanduk jee dan berdiri sambil melihat rumah aku buat persembahan. haha..
waa kene edt gamba ni sebab burokkk kang rupenye kalau tak edit. haha..
plastik semata mata

benci nak cakap tapi ni laa gambar rumah yang dah menang K.O.T.
PURNAMA! HAHAHAHAHA...
mira the miross,ieya anak pak mustakeng,nenek the bangka,ihsanne,cazwani japirah,me husna and wawaaa..






dormmate spm..wee~





lupe nak cakap pasal yuyu..hehe..we are classmate,dormmate,purnamarian,budak tekno,toiletmate,floormate,bla blaa...senang cite kite same dorm jelaa..haha..
terime kasih kerana sudi jaga dorm kite. haha..
nak harapkan aku, cett..tunggu aku bangun tido la weyy.. haha..


dah.penat type. aku plg tak suke manaip lagi2 kalau typo,fuhh~bengang habis bro.
TAHUN NI, tahun paling banyak kene marah dengan cikgu sbb,tidur, tak dapat jawab soalan,blaablaaaa..
buat karangn bm, tak pernah dapat pujian  walaupun ibu merupakan cikgu bm. hahahaha..jangan heran sangat sbb calssmates aku  yang lain pon senasib je dgn aku.. karangan kami tak pernah nak mantap tapi akhir2 tu cikgu cakap ada peningkatan. wee~!!haha ..
tahun ni peuh denga emosi,stress,,blablaaaa...yelaa..tahun untuk memduduki peperiksaan yang akan menentukan masa depan kita di dunia yang fana ni... haha..
dan, tahun akhir aku digelar sebagai pelajar sekolah..

technorians.
time budak bio dah habis exam,pehh~!sumpah aku jeles. tapi xpe..kamilah penutup spm 2013. hahahaha




last words, iela cakap kat aku dan lepastu aku share dalam blog ni.. haha.. :

“Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars.”     



BYE!
baca lagi entri berikutnya pada tahun depan okeh!
haha

5 comments:

Anonymous said...

:D

Anonymous said...

Mane button like?

Anonymous said...

Wey! Patel!

huϟna™ said...

mende mu patel?
haha

Anonymous said...

terharunya aku .. hahaha