SING ME A RAINBOW


don't
be shy
to follow
my
blog


❤HUSNA hasrudin❤
❝welcome to my blog❞

►warning : ini zon senyap◄





May 25, 2012

PURNAMA


assalamualaikum!
hey!
lame gua x buat new entry.
haa..maklomlaa..bukan senang nak balek rumah.
title kali ni PURNAMA.
sebab?
suke hati haku laa..
disebabkan aku rumah purnama,so,saje nak gebangkan.hahahahah
kitorang geng purnama..

yeah!akhirnya!mira dalam dakapan aku!
AMIRAH!

oke,tema dan backdrop untuk tahun ni MUKABUKU n SESUCI CINTA SAKURA.
kaitan dgn sakura?
ntahla.aku sendirik taktau.
identiti sebenar belum dikenal pasti
dan dan dan..tahun ni rumah purnama form 4 yg conduct Teacher's Day!
wee~



baju ni bolee laa dikatekan kimono..
yang menjahit nye,ntahlaa.
aku ade tolong jugak tp bkn baju ni.
nak menjahit pon sampai bergadoh.hadohh.
leader,FARAH NADIA AMIR.
cam singer menawan keluarga bahagia..

 bndealah kat atas ni,,err,,amizneka kott nme dy.hadoi!aku lupe laa!
bndealah ni salah satu drpd game amizneka.
ejaan terabor doe!


 persembahan dpd f1 and f2 purnama


 ninja hatorikun?
pon layan jelaa..
 present girls
 warisan?
turun-temurun?
suap kek?
layan jelaa..









kaka aya 
mommy dorm aku.
jangan ngurat doe!
dose!
ketua badar ni.













 CITRAWARNA FORM 2


oke oke,disebabkan aku kesuntukan mase,jadi gambar sume terabur sesangat sangat sangat dan sangat.
pepandai kalau nak tengok.klo nak bace pon bole jugak.bace la pics ni sume sampai faham.SEMUA GAMBAR DI ATAS DI SUSUN SECARA RANDOM.oke,dlm gambar ni merangkumi :
1. hari guru
2.bday kak fatna
3. kadet polis.

cehh,dah macam soklan exam ayat aku..hahahah
oke,selamat beredar.

p/s:sebab aku ckp selamat beredar:
kan ayat tu aku tulis kat bahagian bwh sekali dlm n3 ni.time tu,mesti korang dah tgk sume gambar2 ni kan then korang terus nak tutup blog ni.betol tak?tak betuL?
xpe..lagi aku suke..hehe
faham xape yg aku ckp ni?
xpe..xfaham jgn tanye sbb xde sape nk fahamkan..hehe..


SUHAILA JANGAN NAKAL-NAKAL

THANK YOU KERANA SUDI MEMBACA(: