SING ME A RAINBOW


don't
be shy
to follow
my
blog


❤HUSNA hasrudin❤
❝welcome to my blog❞

►warning : ini zon senyap◄





January 12, 2012

lebih 3 jam

kenapa title 'lebih 3 jam?
hakikatnye,lebih 3 jam aku buat bende ni!!!!!!#%$#!^@%#*@
aimi!jangan bising2 lagi lepas ni oke!
datin wan yasmin



kucing ni pandai betul dia posing.mengalahkan amber chia!hahahahahaha..
asal dia dekat kat aku je,melompat aku menjauhkan diri sebab takut kene cekau.
pernah sekali tu,dalam rumah yg xde elektrik, malam2 buta,bole dia kejar aku.
fuhh~kemain lagi aku lari nak jaohkan diri.akhirnye,satu bunyi 'gedebukkk!' kedengaran pada malam raye tersebut di dalam sebuat rumah kayu seraya orang di dalam rumah itu berkata,'bunyi ape tu?'
gatal betol kucing ni lah!

mati jugak kang kucing tuhh!
hoh!pehal?!
aku xpaksa adik aku posing camni.
ntah pebende laa dia buat.
biarlah~biarkan dia lemas dalam dunia dia.
asalkan dia bahagia..
haha..
nenek nenek si bongkok tiga,siang mengatuk malam berjaga~lalala
____________________________________________

oke,start cerita aku dengan~err~
mestilah bismillah.
dimulakan dengan bismillah,disudahi dengan alhamdulillah~
biar beriman siket!
hahahahaha..

pagi 07.01.12,
ini yang berlaku :



kalau ada soalan, ' husna,mane kau?xnmpak pon dalam gambar2 ni.'
aku jawab, 'aku kerja BTS laa..'
*bts=behind the scenes
awal2,sejuuuk je mata memandang kat dinding tu..
cun je bendealah tu melekat kat dinding
'

jap lagi angin datang,haa!amek kau!satu2 tertanggal.
memang cun gilaaa laa!*errkk
last2, kertas tu ntah kemane,bende putih tu dah kene pijak.
hadoii~
bak kata jep sepah,'haaaaaa~semput lagi~'


cikgu suruh aku masukkan gamba ni kat mukabuku lepastu tag sekali.tapi,kenape aku xbuat lagi?
sebabnya,aku maluu laa nak add cikgu..haha



___________________________________
petang 07.01.12,lain pula ceritanye.

yuna cakap,setiap gambar ada lagu.
can mali can oo oii!~
oke,perhatikan dia ni betui2.jap g ada question untuk hang.

bunuh orang gune pisau ni,xde nye mati orang tu..
malah,orang yang nak dibunuh tu sempat bergelak ketawa seraya berkata,
'awat hang bengkak sangat?nak bunuh orang guna pisau cam tu kaa?hakhakhakhakhak.selamat nyawa cek!'
ingat tu suhaila!


ketat betul mulut aku time ni nak smile.
kang tercabut pulak susuk aku kalau senyum besar2
hahahahaha..gurau gurau.
cik najwa dan malique,tolongg eden!!
eden tak boleh smile nihhh!
tolong nyanyi lagu senyum depan mate den sekarang!
(tak faham lawak ni?xpayah ketawa.biar aku sorang je yang faham)

...
bak kata aimi, 'NAZEERA COMEL'
tak tau lah aimi tu saje nak perli atau puji.
yang penting aku dah gelak-gelak bila aimi cakap camtu
semua gamba nazeera,semua aimi kate comel.gambar aku tak pulak.
hahahahahahahaha...

cover cun?pikir balik
oke oke,bior eden terangkan dulu yek!
gambar ni bukan nak cover cun sebab meme dah cun pon.hahahahahaha..gurau,gurau.
mase tuh buih dah meletup dpn mata aku so,mestilah terpercik kan?
sebab tu aku buat cam tu
yang aimi pulak,aku tak tau kenape dia camtu.
miracle bubbles.miracle bukan miserable oke.
(gambar menjadi)
tiup lagi nadia!
fighting!you can do it!jangan putus asa!kuat sikit bio pecah buih tuh!hakhak
haa..lain kali cik nadia,learn this from master husna mdhas
copcopp!ada perasan yang lain tak kat suhaila tu?
xperasan?
cuba tengok betul2.
kalau xnampak jugak,ermm..xlama laaa tuuuu~
hahahahaha..gurau gurau
gamba gedik nazeera.haha
kalau nazeera tau ni,mesti tak lepas aku kene bebel ngan dia!
ha!tulah masa tu kau del gamba aku kan?!
geram betol aku!
rasekan balasannye.
hambek kau!



husna is foreveralone..
di mana dia..anak kambing saya?anak kambing saya yang pakai baju hitam~
can mali can oo oii!(2x)
saya lupaa lirik laa pk nil!camne nak menang sejuta ni?




sorry ye makcik2 sekalian.camera cuma focus dekat buih tu saje.
hakikatnye,buih tu lagi cunn kott dari korang.
hahahahahahaha...

i like this!
sebab semua cun tapi yang tak cunnye,kat dalam ni xde aku.
lagi satu,gambar ni cun sebab aku yang snap.
hahahahahahhahahahahahaha


yeah!akhirnya,aku dah dapat melunaskan 'craving' AIMI NADIRAH yang nak sangaaaaaaatttttt
makan pizza.puas hati kau??
lepas ni,jangan biseng2 lagi oke!
pika, dayah, jangan jelous okeh!
dah berjuta kali aku ajak korang tapi..yelaa..berjuta jugak alasan yang korang bagi kat aku kan??
suhaila?OMGeeeee!tension aku time nak suruh kau datang.aku bukannye suroh kau makan aku pon.aku pon tau daging aku xsedap.sebab tu aku xkasi kau makan aku.aku suroh kau datang makan pizza je.tak lebih dan tak kurang permintaan simple aku ni.
nasib baik kau datang.

nurul suhada isham muddin terima kasih bagi cokelet.<33

sorry,gambar ni je sempat aku upload

No comments: