SING ME A RAINBOW


don't
be shy
to follow
my
blog


❤HUSNA hasrudin❤
❝welcome to my blog❞

►warning : ini zon senyap◄





April 29, 2011

jawapan

oke2,memandangkan soalan teka-teki yg husna buat pada n3 lepas belom ade jawapan sekian lamenye,
kini,
kemunculan jawapnnya tiba.
oke,kite start jawapan ntok soalan pertama serta berikutnye yekk.

jawapan :
1.entahlah...tapi rasanya benda tu x wujud..bohong je tu..haha..sje bikin suspen
2.ayer hitam(no idea with this answer)
3.pemancing yang dapat ikan.gembira je..
4.guru sejarah banyak memikirkan masa lampau,profesor memikirkan masa hadapan(jangan marah cikgu)haha..
5.atap bocor waktu hujan
6.ikan sardin..haha
7.kubur
8.sebab ia malu dengan kamu
9.bulu mata
10.tangkap gambar dulu,kemudian baru timbang
11.orang mengandung
12.sebab hari tu tak hujan pon..
13.jatoh la nyonya tu..haha..kesian tak nyonya tu..

haha..klu tetibe ade org tnye kt aq cam ni 'husna,ni jawapan ntok ape?'
elak aje makan penampo ngan aq.kan aq da ckp ni jawapan ntok teka teki n3 aq yg lepas.nk tau ape soklannye,bce la sendirik.kirim salam klu aq nak bacekan soalannye ntok korang..haha..
myb ade jawapan yg x logik tp ni kan ntok suke2 je..jgn amek serius sgt.kw egt ni soalan sains ape nk gune logik.
klu aq maen teke teki ni ngan ayah aq mesti byk jawapan dy..haish...tu yg mls nk layan.
dah xtau jawapan mule la start jawapan ngarot dy..haha..
oke,daa!!

credits : infiniti

No comments: