SING ME A RAINBOW


don't
be shy
to follow
my
blog


❤HUSNA hasrudin❤
❝welcome to my blog❞

►warning : ini zon senyap◄





December 6, 2010

salam maal hijrah

kalau takde lagi makanan kat dunie ny nak makan ape selain manusie?tentulah makan daging manusie kankann??haha..

tapi kalau aku,aku peduli hape orang nak kate ape.kalau dah lapar dan xde makanan kat dunie ny kecuali manusie,aq ngap je teros.hehe..amacam??kejam tak?macam dalam cite potato people..potato people ye bukan mister potato.
haha..
kalau da siap lapah,jgn lupe jadikan sate pulak bio enak dimakan..hehe

orang cakap bahagian paling seedap bahagian otak.amacam??
nak try takk?


hehe..n3 kali ny mereng siket sebab aq pon tga lapar.sape yang makn daging orang walaupon ade makanan lain kat dunie ny,aku nak bantu lah orang tu..
aq nak tolong dy daftarkan kat hospital tampoi.
ouh ye!
SALAM MAAL HIJRAH.
..wasalam..

10 comments:

mish cokat said...

geli lah tgok kpla uh. btw, salam maal hijrah yaa husna syg :)

E L Y A said...

Salam Maal Hijrah Husnaaaa :)

huϟna™ said...

hee..salam maal hijarah jugaa(:

ANATI SOKI said...

euw euw euw euw.. geli geli geli

.:Farah Liyana:. said...

fara dtg lepak kat sini ;)

Nurul Aida Shafiena said...

hee . salam maal hijrah husna . moga2 azam yg baru nie boleh majukan diri hana :)

Nurul Aida Shafiena said...

soryy. haha . husna lah . hayoo . silap tekan pulak

huϟna™ said...

haha..aida..
sala tkn byk kali pon xpe(:
salam maal hijarh juga(:

yana said...

ee~ husna ! geli aku tengok post kw yg nea . ^^

huϟna™ said...

haha..jgn tgk.
abes cte