SING ME A RAINBOW


don't
be shy
to follow
my
blog


❤HUSNA hasrudin❤
❝welcome to my blog❞

►warning : ini zon senyap◄





November 10, 2010

entah.


aku tak tau kenape orang anggap aku berbeza dengan diorang.tapi, pada hakikatnye kite sume same kankann??cuma yang membezakan aku adalah aku berkulit gelap berbanding dengan kawan2 yg lain..



kebanyakan orang kate aku ni itam.sala ke kalau aku berkulait gelap??kekadang tuhh aku terase diorang kate aku itam.bile aku da terase,automatic aku tros senyap walaupon hakikatnye aku seorang yang kepoh apabila bersama dengan kawan2.




kekadang tuhh,kalau kengkawan ckp pasal barang mekap,baju,etc,aku diam je sebab tak tau pasal bende2 ni.aku ni memang bute fesyen,tak stylo,skema,etc..



tapi, aku tak kesa sangat orang nak cakap aku itu la,ini la..kadang-kadang aku kesa jugak.hee..bile aku da kecik ati,aku luahkan perasaan ini dekat kawan2 aku yang faham tentang perasaan aku..
Terima kasih kpd kawan2 aku yang selame ni memahami perasaan aku dan sedie ntok aku berkepoh dengan dy..
Setiap orang mempunyai kelebihan dan kekurangan. Walaupun aku sentiase merungut,tapi itulah hakikatnye..terima aje lerr~
Bersyukur kepade Allah s.w.t kerane memberi kite segala-galanya sebagai manusia..

Lagi satu,jangan la asik nak mengutok orang je kejenye..aku pon same jugak kadang2,opss,silap.bukan kadang2 tapi selalunye aku ade mengutok seseorang bile aku tak puas ati dengan dy..
hee..tak baik..
haha..ingat!what we give we get back!
ape yg kite buat tu pasti ade balasannye..
dan,jangan memanipulasi kate2 orang sesedap rase..kalau nak pon,buat dalam ati suda..
haha..

DEDIKASI: kepada daya,pika,nazeera,aimi,nadia,intan,faqiha*esp budak melayu kelas 2pk3(girl),jangan nakal2!sayang korang kuat2!
hee..
kepada nur hidayah binti ismail,haa..puas ati tak sekarang aq da mention nme kw?!
lps ny jangan nak ngade2 suroh aku maket kan kw lagi mcm ikan fresh dekat pasar borong yekk!
hakhak..

aku(husna)tak taw nk latek title ape n3 kali ny so,aq letak jela tajok entah sebab,aku tak tau tajok ape yg sesuai..blur~

11 comments:

Halia Kentang @ Annpaan said...

comel la kartun2 tue.
lukis sndr ea?

fara said...

biasela tu...
mulot org mmg takley nak tutup.
jgn la amek ati sgt k!
anggap saje mereka x matang lg :P

huϟna™ said...

Halia Kentang @ Annpaan : yup!
hakhak..mse tuhh xde kje..hee..

fara : hurm..absolutely!trimass!:D

m!da BucHuxX said...

hitam itu menawan . .ur beautiful just the way u are. :))

nur hazirah said...

kak husna cantekk..suke tgk kak husna..ha! itu kelebihan akaq..

Lizzie Yasmin said...

jgn down k.. dulu aku pun mcm tue.. ramai orang tak nk kwn ngan aku couse aku hitam .. siap abg angkat mmber aku larang mmber aku kwn ngan aku couse aku buruk.

Tapi skang aku sgt bersyukur.. aku seadanya... Alhamdulillah Allah maha kuasa...

Nurul Aida Shafiena said...

sayanggg.. mulut org biasa la tuh,... kite saba jek la kayh.. btw.. lawa la kartun tuh.. comel2 je cm tuan blognye... heee... :)

huϟna™ said...

dyorang sbnanye still kwn husna tp cume kekadang menyaketkan ati..
2 la yg agak terase..
papepon,dyorg tetap kwn2 husna(:
tengs sume!

apik pehe said...

wahhh..sini pon ader gak orang lidi..hehehe..

tak pa..semua yg berlaku tu ader hikmahnyer..jgn risau yer

Nadirah Azmi said...

aku ke ? sori sori . lalala~ kau comel lah husna (:

huϟna™ said...

apik pehe : haha..baru nk berjinak-jinak dgn org lidi..btw,thanks!

aimi : bukan kw la..(: