SING ME A RAINBOW


don't
be shy
to follow
my
blog


❤HUSNA hasrudin❤
❝welcome to my blog❞

►warning : ini zon senyap◄





August 29, 2010

emel dari barzakh



bace-bace! syoknye raye!hee..

Fahmey tlh dihantar majikannya utk berkursus di kuala lumpur. lewat tgh hari baru fahmey sampai,dia pun menginap di sebuah hotel mewah yg tlh ditempah oleh majikannya.terdapat sebuah komputer di dlm bilik itu.disebabkan seminar akn bermula sebentar lagi sedangkan kawannya menunggu di lobi, fahmey pun mengambil keputusan utk menghantar emel ringkas kpd isterinya. malangnya di dlm terkocoh-kocoh itu fahmey tlh tersilap taip alamat emel isterinya dan tanpa mengetahui kesilapan itu,dia pun terus menghantar emel tersebut.

Di sebuah rumah di kelantan pula,seorang janda baru sampai ke rumahnya selapas pulang dari upacara pengebumian suaminya. janda tersebut mengambil keputusan utk menyemak emelnya utk melihat sekiranya terdapat mesej drpd saudara-mara dan teman-teman.
Selepas membaca emel pertama itu, si janda tersebut terus rebah ke lantai. anak lelaki janda tersebut bergegas ke bilik ibunya dan mendapati si ibu sedang tercungap-cungap'eeemell..eeemell' kata si ibu terketar-ketar. si anak pun membaca emel yg baru habis dibaca ibunya tadi. begini bunyinya...

To: isteri kesayanganku
Date: 05 Mei 2006
Subject: Abang telah selamat sampai

Abang tahu syg pasti terkejut dgn kehadiran mesej ini. mereka telah menyediakan komputer di sini dan kita boleh menghantar emel kpd sesiapa sahaja terutama insan kesayangan kita. Abang telah selamat sampai dan telah menginap dgn aman di sini. abang lihat semuanya telah disediakan di sini. ia cukup indah utk menyambut kedatanganmu pd hari esok. semoga berjumpa denganmu nnt,sayang. abang harap perjalananmu ke sini nnt akan lebih bekmakna seperti apa yg telah abang lalui ketika ini. abang tidak sabar menunggu hari esok.
Suamimu..


kesipulannyee,,jgn gelabah sgt ye! ;)


17 comments:

d_LA said...

hahaha..mmg leh k0ma dibuatnye =)

maria_m0hamadiah said...

haha.. mane dpat citer ni husna?

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. mau tak pengsan.. baru je balik dari upacara pengebumian. adeh..

Khumaera Ismail said...

hahahha..lame dh ta bace cite nie..dulu2 slalu dpt kt email.. :)

huϟna™ said...

kaka dla:
klu husna,da msok kubo agaknye..hee

huϟna™ said...

kaka maria_m0hamadiah :
dri majalah skola..haha
'husna c pencurikk'

huϟna™ said...

ASaDa RyutaRo : haha..ny la akiat terlampau gelaba..heee

Khumaera Ismail :
husna ta pna dpt ape2 story dri emel.
emel husna pnoh dgn pesbuk pnye alert..hee..
smpai ta tebce emel tuhh!
haha

FloEllen said...

adui...memang la pengsan di buatnya..semau secara kebetulan plak..hehhee

huϟna™ said...

haha..mmg pon

Nadd said...

hahaha.
klaka btol.
mmg trkejot berok di buatnya.

fara said...

ngahaha :D
cian jande tu!

huϟna™ said...

haha..
nasib~

Nurul Aida Shafiena said...

hahaha..best citer nieh..
suke la.. :)
kesian dye..

huϟna™ said...

haha..
trimass

kata kila said...

kelam kabut snagt.hoho

areen said...

husna! kau curik dr quantum kn kn?
sengal lah kau~
Hehe

huϟna™ said...

haha..
pndai pon kw!